Ostatnie lata były dla polskiej gospodarki wyjątkowo pomyślne. Wzrost zarobków wielu Polaków przyczynił się do wzrostu branży usługowej i produktowej. Jeżeli niebawem planujesz wynająć biuro pod swoją działalność sprawdź, na co zwrócić szczególną uwagę. Aspekt numer 1: odległość od lotniska Firmy, zwłaszcza te, które mają oddziały w innych państwach, muszą na swoje siedziby wybierać takie lokalizacje, które mają świetne połączenie z lotniskiem. W końcu ich pracownicy, często ulokowani w innych krajach Europy, a nawet poza nią, muszą mieć łączność z bazą. Dobra lokalizacja biura względem lotniska ułatwia wiele spraw. Pracownik, wylatując z Polski na zagraniczną delegację, może wygodnie pozostawić auto na parkingu nieopodal lotniska, a po powrocie łatwo je odebrać. Jeżeli rozważasz wynajęcie biura w jednym z dużych miast, weź pod uwagę, że Twoi pracownicy i kontrahenci muszą mieć możliwość bezpiecznego pozostawienia swoich aut. Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie internetowej https://orangeparking.pl/. Aspekt numer 2: lokalizacja Lokalizacja to bardzo ważny aspekt, który powinieneś uwzględnić przy poszukiwaniu nowej siedziby dla swojej firmy. Musisz pamiętać, że zarówno lokal w ścisłym centrum, jak też w dzielnicy nieco oddalonej od serca miasta mają swoje wady i zalety. Biuro w centrum dodaje firmie prestiżu, ułatwia dojazd potencjalnym klientom oraz jest dobrym wabikiem w czasie rekrutacji nowych pracowników. Ma też jednak zasadnicze wady – na przykład problemy z miejscem parkingowym, hałas i korki. Z kolei biuro poza miastem wymaga dłuższej wyprawy, choć uwzględniając korki w centrum może się okazać, że bocznymi drogami można dotrzeć znacznie szybciej aniżeli do siedziby usytuowanej w ścisłym centrum. Oprócz potencjalnie dłuższego dojazdu, może pojawić się problem ze znalezieniem lokalu spełniającego standardy przedsiębiorstwa. W końcu większość nowoczesnych lokali usługowych powstaje w centrum. Plusem jest natomiast zdecydowanie większy dostęp do miejsc postojowych oraz mniejsze korki i hałas. Aspekt numer 3: rozkład pomieszczeń Inne oczekiwania będą mieli pracownicy kreatywni, przeprowadzający pomiędzy sobą burzę mózgu, jeszcze inni analitycy baz danych czy księgowi, którzy do pracy potrzebują ciszy i skupienia. Poszukując lokalu pod siedzibę firmy, uwzględnij specyfikę branży, w jakiej działasz. Weź też pod uwagę liczbę swoich pracowników i możliwości powiększenia biura w najbliższych latach (o ile planujesz ekspansję firmy). Pamiętaj, by wydzielić gabinet do spotkań z kontrahentami i klientami. Aspekt numer 4: wystrój Jeszcze do niedawna biura traktowano po macoszemu. Najtańsze biurka, krzesła, regał z segregatorami – przedsiębiorcy niespecjalnie przejmowali się wystrojem swoich biur. Liczyła się przede wszystkim możliwość urządzenia pomieszczeń pracowniczych w rozsądnych cenach, przy maksymalnie rozsądnym wykorzystaniu dostępnego metrażu.

Ostatnie lata były dla polskiej gospodarki wyjątkowo pomyślne. Wzrost zarobków wielu Polaków przyczynił się do wzrostu branży usługowej i produktowej. Jeżeli niebawem planujesz wynająć biuro pod swoją działalność sprawdź, na co zwrócić szczególną uwagę.

Aspekt numer 1: odległość od lotniska

Firmy, zwłaszcza te, które mają oddziały w innych państwach, muszą na swoje siedziby wybierać takie lokalizacje, które mają świetne połączenie z lotniskiem. W końcu ich pracownicy, często ulokowani w innych krajach Europy, a nawet poza nią, muszą mieć łączność z bazą. Dobra lokalizacja biura względem lotniska ułatwia wiele spraw. Pracownik, wylatując z Polski na zagraniczną delegację, może wygodnie pozostawić auto na parkingu nieopodal lotniska, a po powrocie łatwo je odebrać. Jeżeli rozważasz wynajęcie biura w jednym z dużych miast, weź pod uwagę, że Twoi pracownicy i kontrahenci muszą mieć możliwość bezpiecznego pozostawienia swoich aut. Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie internetowej https://orangeparking.pl/.

Aspekt numer 2: lokalizacja

Lokalizacja to bardzo ważny aspekt, który powinieneś uwzględnić przy poszukiwaniu nowej siedziby dla swojej firmy. Musisz pamiętać, że zarówno lokal w ścisłym centrum, jak też w dzielnicy nieco oddalonej od serca miasta mają swoje wady i zalety. Biuro w centrum dodaje firmie prestiżu, ułatwia dojazd potencjalnym klientom oraz jest dobrym wabikiem w czasie rekrutacji nowych pracowników. Ma też jednak zasadnicze wady – na przykład problemy z miejscem parkingowym, hałas i korki. Z kolei biuro poza miastem wymaga dłuższej wyprawy, choć uwzględniając korki w centrum może się okazać, że bocznymi drogami można dotrzeć znacznie szybciej aniżeli do siedziby usytuowanej w ścisłym centrum. Oprócz potencjalnie dłuższego dojazdu, może pojawić się problem ze znalezieniem lokalu spełniającego standardy przedsiębiorstwa. W końcu większość nowoczesnych lokali usługowych powstaje w centrum. Plusem jest natomiast zdecydowanie większy dostęp do miejsc postojowych oraz mniejsze korki i hałas.

Aspekt numer 3: rozkład pomieszczeń

Inne oczekiwania będą mieli pracownicy kreatywni, przeprowadzający pomiędzy sobą burzę mózgu, jeszcze inni analitycy baz danych czy księgowi, którzy do pracy potrzebują ciszy i skupienia. Poszukując lokalu pod siedzibę firmy, uwzględnij specyfikę branży, w jakiej działasz. Weź też pod uwagę liczbę swoich pracowników i możliwości powiększenia biura w najbliższych latach (o ile planujesz ekspansję firmy). Pamiętaj, by wydzielić gabinet do spotkań z kontrahentami i klientami.

Aspekt numer 4: wystrój

Jeszcze do niedawna biura traktowano po macoszemu. Najtańsze biurka, krzesła, regał z segregatorami – przedsiębiorcy niespecjalnie przejmowali się wystrojem swoich biur. Liczyła się przede wszystkim możliwość urządzenia pomieszczeń pracowniczych w rozsądnych cenach, przy maksymalnie rozsądnym wykorzystaniu dostępnego metrażu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here