Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Ostatnie lata były dla polskiej gospodarki wyjątkowo pomyślne. Wzrost zarobków wielu Polaków przyczynił się do wzrostu branży usługowej i produktowej. Jeżeli niebawem planujesz wynająć biuro pod swoją działalność sprawdź, na co zwrócić szczególną uwagę. Aspekt numer 1: odległość od lotniska Firmy, zwłaszcza te, które mają oddziały w innych państwach, muszą na swoje siedziby wybierać takie lokalizacje, które mają świetne połączenie z lotniskiem. W końcu ich pracownicy, często ulokowani w innych krajach Europy, a nawet poza nią, muszą mieć łączność z bazą. Dobra lokalizacja biura względem lotniska ułatwia wiele spraw. Pracownik, wylatując z Polski na zagraniczną delegację, może wygodnie pozostawić auto na parkingu nieopodal lotniska, a po powrocie łatwo je odebrać. Jeżeli rozważasz wynajęcie biura w jednym z dużych miast, weź pod uwagę, że Twoi pracownicy i kontrahenci muszą mieć możliwość bezpiecznego pozostawienia swoich aut. Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie internetowej https://orangeparking.pl/. Aspekt numer 2: lokalizacja Lokalizacja to bardzo ważny aspekt, który powinieneś uwzględnić przy poszukiwaniu nowej siedziby dla swojej firmy. Musisz pamiętać, że zarówno lokal w ścisłym centrum, jak też w dzielnicy nieco oddalonej od serca miasta mają swoje wady i zalety. Biuro w centrum dodaje firmie prestiżu, ułatwia dojazd potencjalnym klientom oraz jest dobrym wabikiem w czasie rekrutacji nowych pracowników. Ma też jednak zasadnicze wady – na przykład problemy z miejscem parkingowym, hałas i korki. Z kolei biuro poza miastem wymaga dłuższej wyprawy, choć uwzględniając korki w centrum może się okazać, że bocznymi drogami można dotrzeć znacznie szybciej aniżeli do siedziby usytuowanej w ścisłym centrum. Oprócz potencjalnie dłuższego dojazdu, może pojawić się problem ze znalezieniem lokalu spełniającego standardy przedsiębiorstwa. W końcu większość nowoczesnych lokali usługowych powstaje w centrum. Plusem jest natomiast zdecydowanie większy dostęp do miejsc postojowych oraz mniejsze korki i hałas. Aspekt numer 3: rozkład pomieszczeń Inne oczekiwania będą mieli pracownicy kreatywni, przeprowadzający pomiędzy sobą burzę mózgu, jeszcze inni analitycy baz danych czy księgowi, którzy do pracy potrzebują ciszy i skupienia. Poszukując lokalu pod siedzibę firmy, uwzględnij specyfikę branży, w jakiej działasz. Weź też pod uwagę liczbę swoich pracowników i możliwości powiększenia biura w najbliższych latach (o ile planujesz ekspansję firmy). Pamiętaj, by wydzielić gabinet do spotkań z kontrahentami i klientami. Aspekt numer 4: wystrój Jeszcze do niedawna biura traktowano po macoszemu. Najtańsze biurka, krzesła, regał z segregatorami – przedsiębiorcy niespecjalnie przejmowali się wystrojem swoich biur. Liczyła się przede wszystkim możliwość urządzenia pomieszczeń pracowniczych w rozsądnych cenach, przy maksymalnie rozsądnym wykorzystaniu dostępnego metrażu.

Chcesz wynająć biuro pod swoją działalność Sprawdź, czym się kierować

Ostatnie lata były dla polskiej gospodarki wyjątkowo pomyślne. Wzrost zarobków wielu Polaków przyczynił się do wzrostu branży usługowej i produktowej. Jeżeli niebawem planujesz wynająć biuro pod swoją działalność sprawdź, na co zwrócić szczególną uwagę.

Aspekt numer 1: odległość od lotniska

Firmy, zwłaszcza te, które mają oddziały w innych państwach, muszą na swoje siedziby wybierać takie lokalizacje, które mają świetne połączenie z lotniskiem. W końcu ich pracownicy, często ulokowani w innych krajach Europy, a nawet poza nią, muszą mieć łączność z bazą. Dobra lokalizacja biura względem lotniska ułatwia wiele spraw. Pracownik, wylatując z Polski na zagraniczną delegację, może wygodnie pozostawić auto na parkingu nieopodal lotniska, a po powrocie łatwo je odebrać. Jeżeli rozważasz wynajęcie biura w jednym z dużych miast, weź pod uwagę, że Twoi pracownicy i kontrahenci muszą mieć możliwość bezpiecznego pozostawienia swoich aut. Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie internetowej https://orangeparking.pl/.

Aspekt numer 2: lokalizacja

Lokalizacja to bardzo ważny aspekt, który powinieneś uwzględnić przy poszukiwaniu nowej siedziby dla swojej firmy. Musisz pamiętać, że zarówno lokal w ścisłym centrum, jak też w dzielnicy nieco oddalonej od serca miasta mają swoje wady i zalety. Biuro w centrum dodaje firmie prestiżu, ułatwia dojazd potencjalnym klientom oraz jest dobrym wabikiem w czasie rekrutacji nowych pracowników. Ma też jednak zasadnicze wady – na przykład problemy z miejscem parkingowym, hałas i korki. Z kolei biuro poza miastem wymaga dłuższej wyprawy, choć uwzględniając korki w centrum może się okazać, że bocznymi drogami można dotrzeć znacznie szybciej aniżeli do siedziby usytuowanej w ścisłym centrum. Oprócz potencjalnie dłuższego dojazdu, może pojawić się problem ze znalezieniem lokalu spełniającego standardy przedsiębiorstwa. W końcu większość nowoczesnych lokali usługowych powstaje w centrum. Plusem jest natomiast zdecydowanie większy dostęp do miejsc postojowych oraz mniejsze korki i hałas.

SPRAWDŹ:  Najlepsze hotele i noclegi nad Bałtykiem.

Aspekt numer 3: rozkład pomieszczeń

Inne oczekiwania będą mieli pracownicy kreatywni, przeprowadzający pomiędzy sobą burzę mózgu, jeszcze inni analitycy baz danych czy księgowi, którzy do pracy potrzebują ciszy i skupienia. Poszukując lokalu pod siedzibę firmy, uwzględnij specyfikę branży, w jakiej działasz. Weź też pod uwagę liczbę swoich pracowników i możliwości powiększenia biura w najbliższych latach (o ile planujesz ekspansję firmy). Pamiętaj, by wydzielić gabinet do spotkań z kontrahentami i klientami.

Aspekt numer 4: wystrój

Jeszcze do niedawna biura traktowano po macoszemu. Najtańsze biurka, krzesła, regał z segregatorami – przedsiębiorcy niespecjalnie przejmowali się wystrojem swoich biur. Liczyła się przede wszystkim możliwość urządzenia pomieszczeń pracowniczych w rozsądnych cenach, przy maksymalnie rozsądnym wykorzystaniu dostępnego metrażu.

Magdalena Kwiatkowska

Magdalena Kwiatkowska

Ekspertka ds. turystyki kulinarnej, odkrywająca lokalne smaki i tradycje gastronomiczne. Dzieli się przepisami i relacjami z kulinarnych podróży. Wolne chwile spędza na warsztatach kulinarnych i degustacjach win.

Artykuły: 343

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *